|
Tweet |
Genel Başkan Yardımcısı Dr. Cenk Özatıcı’nın katılımıyla Üsküdar’da kapsamlı bir program gerçekleştirildi. Gün boyu süren etkinliklerde şehit ve gazi aileleriyle kahvaltıda bir araya gelinirken, sivil toplum kuruluşlarıyla görüşmeler yapıldı ve saha çalışmaları kapsamında vatandaşlarla buluşuldu.
Programın ilk bölümünde şehit ve gazi aileleriyle düzenlenen kahvaltı programında bir araya gelen heyet, ailelerle yakından ilgilenerek talep ve görüşlerini dinledi. Buluşmada birlik, beraberlik ve vefa duygusunun önemine vurgu yapıldı.
Ardından Atatürkçü Düşünce Derneği Üsküdar Şube Başkanı Nazan Gürlevik ve yönetim kurulu üyeleriyle gerçekleştirilen söyleşide güncel konular ele alındı ve karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.
Saha çalışmaları kapsamında Üsküdar esnafını ziyaret eden heyet, vatandaşlarla sohbet ederek bölgenin ihtiyaçları ve beklentileri hakkında görüş alışverişinde bulundu. Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyaretlerde toplumun her kesimiyle güçlü bağların korunmasının önemine dikkat çekildi.
Programa GİK üyeleri Elif Sevim Babaoğlu, Ruhşen Şık ve Veysel Gündoğan’ın yanı sıra İl Sekreteri Hasan Ofluoğlu ile Bölge Teşkilat Başkanı Emir Sami İşmen de katıldı.
Program sonunda yapılan açıklamada, organizasyona katkı sunan tüm teşkilat mensuplarına, misafirlere, şehit ve gazi ailelerine, esnafa ve Üsküdarlı vatandaşlara teşekkür edilerek sahadaki çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi.